Kontakt

MATERIAŁY WG ODBIORCÓW

Zawieszka na butelkę: Alkohol NIE dla nieletnich

Zawieszka na butelkę: Alkohol NIE dla nieletnich
Zawieszka na butelkę: Alkohol NIE dla nieletnich

Obowiązkiem osób sprzedających napoje alkoholowe, jest przestrzeganie zakazu sprzedaży nieletnim przez cały rok. W okresie wakacyjnym zadanie to ulega utrudnieniu, ze względu na obserwowane nasilenie bezpośrednich prób zakupu przez dzieci i młodzież, jak również pomysłowych pośrednich (np. poprzez charakteryzację, delegowanie starszych kolegów) sposobów pozyskania alkoholu. Materiały z tej części pakietu przypomną sprzedawcom ich profilaktyczną rolę, odwołując się do możliwych konsekwencji prawnych i społecznych zdopingują do kontroli dokumentów potwierdzających wiek osób budzących ich podejrzenia oraz uwrażliwią na sytuacje pozyskania alkoholu przy udziale osób trzecich. 

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 0,50 zł
szt.

Ulotka: Hazard nie czaruje,ale wykorzystuje (Młodzież)

Ulotka:  Hazard nie czaruje,ale wykorzystuje (Młodzież)
Ulotka: Hazard nie czaruje,ale wykorzystuje (Młodzież)

Ulotka jest kierowana do dzieci i młodzieży, jej nadrzędnym celem jest profilaktyka uzależnienia od gier hazardowych. Odbiorcy mają możliwość zbadania indywidualnego ryzyka uzależnienia, poprzez wypełnienie prostego kwestionariusza. Prezentuje fakty i mity na temat gier hazardowych oraz oznaki uzależnienia. Znajdują się również informacje na temat miejsc, gdzie można uzyskać wsparcie w sytuacji kryzysowej.

Dostępność: spodziewana dostawa

Cena: 1,60 zł
  • nowość

Ulotka: Promocja funkcji asystenta rodziny

Ulotka: Promocja funkcji asystenta rodziny
Ulotka: Promocja funkcji asystenta rodziny

Materiały, których celem jest przedstawienie potencjalnym beneficjentom OPS funkcji asystenta rodziny.

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Profilaktyka agresji i przemocy rówieśniczej

Ulotka: Profilaktyka agresji i przemocy rówieśniczej
Ulotka: Profilaktyka agresji i przemocy rówieśniczej

Ulotka nakierowana na profilaktykę przemocy w relacjach rówieśniczych. Informacje zawarty w ulotce kierowane są do uczestników trójkąta przemocy- świadków, ofiar i sprawców. Przekaz ma za zadanie pobudzić czytelników do podjęcia działań zmierzających do zatrzymania przemocy- ofiar i świadków do działania, sprawców do pracy nad sposobem radzenia sobie z emocjami. Zamieszczone historie z życia wzięte ukazują obszar konsekwencji i przybliżają sytuację psychologiczną osób pozostających pod presją agresorów. Odbiorcy uzyskują wiedzę na temat sposobów radzenia sobie oraz miejsc i instytucji świadczących pomoc i wspieracie w kryzysie.

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Bezpieczny wypoczynek nad wodą

Ulotka: Bezpieczny wypoczynek nad wodą
Ulotka: Bezpieczny wypoczynek nad wodą

Wg statystyk Policji i WOPR co roku w Polsce ulega wypadkom oraz ponosi śmierć ponad 1200 osób spędzających czas wolny nad wodą. Większość z tych wydarzeń ma miejsce w wakacje i dotyczy osób młodych. Materiały skierowane do młodzieży, mają za zadanie uwrażliwić odbiorców na niebezpieczeństwa, m.in. związane ze skokami do wody „na główkę”, na czynniki sprzyjające zasłabnięciom podczas pływania i udarom słonecznym. Podsumowane zostają proste, zdroworozsądkowe zasady korzystania z kąpielisk. Podkreśleniu ulega związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy podejmowaniem jednorazowych bezmyślnych zachowań, a ponoszeniem długotrwałych poważnych konsekwencji.

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Cyberprzemoc nie rani ciała lecz duszę (Młodzież)

Ulotka: Cyberprzemoc nie rani ciała lecz duszę (Młodzież)
Ulotka: Cyberprzemoc nie rani ciała lecz duszę (Młodzież)

Ulotka skierowana jest do dzieci i młodzieży, która korzysta z nowoczesnych form komunikacji społecznej, a która niesie za sobą wiele zagrożeń. Cyberprzemoc to rodzaj przemocy używanej przy wykorzystaniu Internetu i środków komunikacji elektronicznej, polegająca na wyśmiewaniu, zastraszaniu, bądź publikacji kompromitujących materiałów. Ulotka nakierowana jest na profilaktykę cyberprzemocy, odnoszącą się zarówno do świadków, ofiar i sprawców przemocy w sieci. Odbiorcy uzyskują wiedzę na temat sposobów radzenia sobie oraz miejsc i instytucji świadczących pomoc i wspieracie w kryzysie.

Dostępność: spodziewana dostawa

Cena: 1,60 zł
  • nowość

Ulotka: Hazard dostrzegaj rozmawiaj (Rodzice)

Ulotka: Hazard dostrzegaj rozmawiaj (Rodzice)
Ulotka: Hazard dostrzegaj rozmawiaj (Rodzice)

Ulotka jest kierowana do rodziców i opiekunów, jej nadrzędnym celem jest profilaktyka uzależnienia od gier hazardowych. Odbiorcy dostają informacje z konkretnymi działaniami mającymi na celu profilaktykę uzależnienia od gier hazardowych i obserwacji sygnałów ostrzegawczych. Prezentuje fakty i mity na temat gier hazardowych oraz informacje na temat miejsc, gdzie można uzyskać wsparcie w sytuacji kryzysowej.

Dostępność: spodziewana dostawa

Cena: 1,60 zł
  • nowość

Ulotka: Bezpieczne wakacje w Twoim mieście (dla mieszkańców)

Ulotka: Bezpieczne wakacje w Twoim mieście (dla mieszkańców)
Ulotka: Bezpieczne wakacje w Twoim mieście (dla mieszkańców)

Poczucie bezpieczeństwa w każdej miejscowości jest wypadkową działania służb i instytucji pomocowych, oraz postaw społecznych prezentowanych przez wszystkich mieszkańców. Materiały z tej części pakietu kierowane są do wszystkich mieszkańców gminy. Ich celem jest podkreślenie odpowiedzialności obywatelskiej w profilaktyce zachowań ryzykownych podejmowanych przez dzieci i młodzież, szczególnie w okresie wakacji. Odbiorcy mobilizowani są do reagowania w obliczu przejawów demoralizacji nieletnich. Zaprezentowana są rozwiązania uwzględniające poziom ryzyka, jaki są w stanie przyjąć- od bezpośredniej reakcji po anonimowe zawiadomienie odpowiednich służb.  

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Profilaktyka uzależnienia od komputera i internetu

Ulotka: Profilaktyka uzależnienia od komputera i internetu
Ulotka: Profilaktyka uzależnienia od komputera i internetu

Materiały skierowane do dzieci i młodzieży, których głównym celem jest zwrócenie uwagi na problem uzależnienia od komputera i Internetu. Odbiorcy mają możliwość zbadania indywidualnego ryzyka uzależnienia, poprzez wypełnienie prostego kwestionariusza. Przekaz podsumowuje sposoby racjonalnego wykorzystywania multimediów w życiu codziennym oraz wyjaśnia istotę nadużywania. Prezentuje podstawowe zasady zdroworozsądkowe służące bezpiecznemu stosowaniu multimediów. Wskazuje również ogólnodostępne źródła poszukiwania pomocy i wsparcia.

Dostępność: brak towaru

Cena: 1,60 zł

Ulotka: Dopalacze zbierają śmiertelne żniwo (Młodzież)

Ulotka: Dopalacze zbierają śmiertelne żniwo (Młodzież)
Ulotka: Dopalacze zbierają śmiertelne żniwo (Młodzież)

Dopalacze w ostatnich miesiącach zbierają w Polsce śmiertelne żniwo. Pomimo akcji profilaktycznych o zasięgu ogólnopolskim, codziennie do szpitali trafia kilkanaście młodych osób w efekcie zatrucia. Przyczyniają się do tego m.in. błędne przekonania wyrosłe na podstawie internetowych for. Dopalacze w przekonaniu wielu osób stanowią bezpieczną alternatywę dla narkotyków mmi iż są to substancje NIELEGALNE.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.
  • nowość

Ulotka: Praca sezonowa

Ulotka: Praca sezonowa
Ulotka: Praca sezonowa

W okresie wakacji młodzież bardzo często podejmuje pierwsze kroki w pracy zarobkowej. Brak doświadczenia i ostrożności w kontaktach z potencjalnymi oszustami, może stać się dla młodych osób nie tylko źródłem strat, negatywnych doświadczeń ale również poważnych niebezpieczeństw dla życia i zdrowia. Materiały mają za zadanie m.in. zwrócić odbiorcom uwagę na potrzebę sprawdzenia uczciwości potencjalnych pracodawców, podkreślić wagę zawierania legalnych umów, oraz kierowania się zasadą ograniczonego zaufania w kontakcie z nieznajomymi. 

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Gry hazardowe nie czarują (Pedagodzy)

Ulotka: Gry hazardowe nie czarują (Pedagodzy)
Ulotka: Gry hazardowe nie czarują (Pedagodzy)

Ulotka jest kierowana do pedagogów i osób pracujących z dziećmi i młodzieżą, jej nadrzędnym celem jest profilaktyka uzależnienia od gier hazardowych. Odbiorcy dostają informacje z konkretnymi działaniami mającymi na celu profilaktykę uzależnienia od gier hazardowych i obserwacji sygnałów ostrzegawczych. Prezentuje fakty i mity na temat gier hazardowych oraz informacje na temat miejsc, gdzie można uzyskać wsparcie w sytuacji kryzysowej.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.
  • nowość

Ulotka: Profilaktyka uzależnienia od nikotyny dla młodzieży

Ulotka: Profilaktyka uzależnienia od nikotyny dla młodzieży
Ulotka: Profilaktyka uzależnienia od nikotyny dla młodzieży

 

Ulotka kierowana do młodzieży, jej nadrzędnym celem jest profilaktyka stosowania nikotyny. Przekaz zawarty w ulotce traktuje odbiorców z pozycji Ja Dorosłego. Prezentuje rzeczowe argumenty przemawiające za zaprzestaniem palenia. Uzależnienie od nikotyny sprowadzone zostaje do świadomego wyboru, którego konsekwencją jest pozbawienie zdrowia oraz skrócenie życia. Dzięki temu młody czytelnik może zastanowić się, kiedy jego postawa naprawdę świadczy o dojrzałości? 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Pedagodzy)

Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Pedagodzy)
Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Pedagodzy)

Ulotka kierowana do pedagogów, osób pracujących z dziećmi i młodzieżą, potencjalnie narażonych na doświadczanie cyberprzemocy. Cyberprzemoc to rodzaj przemocy używanej przy wykorzystaniu Internetu i środków komunikacji elektronicznej, polegająca na wyśmiewaniu, zastraszaniu, bądź publikacji kompromitujących materiałów. Celem ulotki jest uwrażliwienie pedagogów na symptomy doświadczania cyberprzemocy przez dzieci i młodzież oraz poznanie sposobów na profilaktykę i przeciwdziałanie wiktymizacji. Podkreślona zostaje waga rozmowy i obserwacji w diagnozie. Czytelnicy poznają konkretne źródła poszukiwania dodatkowych informacji i sposobów ochrony oraz niesienia pomocy dziecku. 

Dostępność: spodziewana dostawa

Cena: 1,60 zł
  • nowość

Ulotka: Dopalacze to wyroby kolekcjonerskie. Mit! (Rodzice)

Ulotka: Dopalacze to wyroby kolekcjonerskie. Mit! (Rodzice)
Ulotka: Dopalacze to wyroby kolekcjonerskie. Mit! (Rodzice)

Dopalacze w ostatnich miesiącach zbierają w Polsce śmiertelne żniwo. Pomimo akcji profilaktycznych o zasięgu ogólnopolskim, codziennie do szpitali trafia kilkanaście młodych osób w efekcie zatrucia. Przyczyniają się do tego m.in. błędne przekonania wyrosłe na podstawie internetowych for. Dopalacze w przekonaniu wielu osób stanowią bezpieczną alternatywę dla narkotyków mmi iż są to substancje NIELEGALNE.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.
  • nowość

Ulotka: Profilaktyka uzależnienia od alkoholu dla młodzieży

Ulotka: Profilaktyka uzależnienia od alkoholu dla młodzieży
Ulotka: Profilaktyka uzależnienia od alkoholu dla młodzieży

 

Ulotka kierowana do młodzieży, jej nadrzędnym celem jest profilaktyka stosowania alkoholu. Przedstawienie prawdziwych historii młodych osób, które przez kontakt z alkoholem zostały skrzywdzone, otarły się o śmierć lub zginęły, ma za zadanie wzbudzić refleksję nad własną postawą wobec alkoholu. Przekaz opiera się na ukazaniu odległych w czasie konsekwencji przyzwolenia na obecność alkoholu w życiu, nierzadko kończącego się uzależnieniem. 

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Bezpieczne wakacje za granicą

Ulotka: Bezpieczne wakacje za granicą
Ulotka: Bezpieczne wakacje za granicą

Obce miejsca, bariery językowe i kulturowe, niebezpieczne osoby i sytuacje, mogą zaskoczyć każdego turystę. Młode osoby podczas pierwszych wakacyjnych podróży z paczką znajomych, pozbawione kontroli rodziców, tym bardziej narażone są na niebezpieczeństwa. Ograniczyć je może zastosowanie kilku prostych środków ostrożności jeszcze przed wyjazdem. Materiały z tej części pakietu mogą być doskonałym uzupełnienie rozmów profilaktycznych rodziców z dziećmi. Pomogą ustalić zasady bezpieczeństwa, poszerzą świadomość młodych odbiorców na temat potencjalnych wakacyjnych zagrożeń oraz ich własnej roli w ograniczaniu ryzyka zagrożeń.

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Rodzice)

Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Rodzice)
Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Rodzice)

Ulotka kierowana do rodziców młodzieży i dzieci, potencjalnie narażonych na doświadczanie cyberprzemocy. Cyberprzemoc to rodzaj przemocy używanej przy wykorzystaniu Internetu i środków komunikacji elektronicznej, polegająca na wyśmiewaniu, zastraszaniu, bądź publikacji kompromitujących materiałów. Celem ulotki jest uwrażliwienie opiekunów na symptomy doświadczania cyberprzemocy przez dzieci i młodzież oraz poznanie sposobów na profilaktykę i przeciwdziałanie wiktymizacji. Podkreślona zostaje waga rozmowy i obserwacji w diagnozie. Czytelnicy poznają konkretne źródła poszukiwania dodatkowych informacji i sposobów ochrony oraz niesienia pomocy dziecku. 

Dostępność: spodziewana dostawa

Cena: 1,60 zł
  • nowość
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl