Kontakt

Plakaty: Samobójstwo (Pedagodzy)

Plakaty: Samobójstwo (Pedagodzy)
Plakaty: Samobójstwo (Pedagodzy)

Pedagodzy, nauczyciele i rodzice spędzając wiele czasu z dziećmi i młodzieżą często są pierwszymi osobami, które zauważają zmiany w zachowaniu ucznia. W związku z tym na nich spoczywa odpowiedzialność podjęcia działań mających na celu poprawę stanu dziecka. Nadrzędnym celem plakatu kierowanego do pracowników oświaty i rodziców jest zwrócenie uwagi na to, że choć samobójstwo może trwać kilka sekund proces samobójczy może trwać kilka lat i wymaga reakcji od pierwszych sygnałów zagrożenia. Plakat zawiera dane kontaktowe do specjalistycznych placówek pomocowych.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 5,90 zł
szt.

Ulotka: Hazard nie czaruje,ale wykorzystuje (Młodzież)

Ulotka:  Hazard nie czaruje,ale wykorzystuje (Młodzież)
Ulotka: Hazard nie czaruje,ale wykorzystuje (Młodzież)

Ulotka jest kierowana do dzieci i młodzieży, jej nadrzędnym celem jest profilaktyka uzależnienia od gier hazardowych. Odbiorcy mają możliwość zbadania indywidualnego ryzyka uzależnienia, poprzez wypełnienie prostego kwestionariusza. Prezentuje fakty i mity na temat gier hazardowych oraz oznaki uzależnienia. Znajdują się również informacje na temat miejsc, gdzie można uzyskać wsparcie w sytuacji kryzysowej.

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: „Bieg po zdrowie w mieście Kolorowe” Bajkowa Profilaktyka – Papierosy

Ulotka: „Bieg po zdrowie w mieście Kolorowe” Bajkowa Profilaktyka – Papierosy
Ulotka: „Bieg po zdrowie w mieście Kolorowe” Bajkowa Profilaktyka – Papierosy

Ulotka profilaktyczna kierowana do najmłodszych. Opracowana w formie obrazkowej historyjki z dialogami, dzięki czemu w przystępny i ciekawy sposób wprowadza odbiorcę w świat bohaterów- Zajączka Milo i Kota Felka, których zaczynają przyciągać używki. Odbiorcy poznają konsekwencje stosowania nikotyny dla zdrowa i życia, oraz poznają podstawy asertywnej odmowy. Historia przedstawiona w ulotce jest doskonałym sposobem na przeprowadzenie pierwszych rozmów profilaktycznych. 


Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: „Nowy znajomy Misia” Bajkowa Profilaktyka – Alkohol

Ulotka: „Nowy znajomy Misia” Bajkowa Profilaktyka – Alkohol
Ulotka: „Nowy znajomy Misia” Bajkowa Profilaktyka – Alkohol

Ulotka profilaktyczna kierowana do najmłodszych, skoncentrowana wokół problematyki alkoholowej. Opracowana w formie obrazkowej historyjki z dialogami, dzięki czemu w dostosowany do możliwości i absorbujący sposób opisuje przygodę bohaterów- Misia i Jeża Franka. Przedstawiona historia stanowi pretekst do rozmowy na temat konsekwencji stosowania alkoholu oraz roli fałszywych przyjaciół w inicjacji alkoholowej. Odbiorca uczy się podstaw asertywnej odmowy. 

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: „O Kubie” Bajkowa Profilaktyka – Narkotyki

Ulotka: „O Kubie” Bajkowa Profilaktyka – Narkotyki
Ulotka: „O Kubie” Bajkowa Profilaktyka – Narkotyki

Opracowana w formie obrazkowej historyjki z dialogami, której głównym bohaterem jest chłopiec o imieniu Kuba. Kuba ze względu na swoją ufność popada w kłopoty. Historia stanowi pretekst do rozmowy na temat niebezpieczeństw jakie niosą ze sobą nieznane substancje. Odbiorca uczy się podstaw asertywnej odmowy oraz kształtuje ostrożną postawę w kontaktach z nieznajomymi. 

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: „Pan Pomidorek radzi” Bajkowa Profilaktyka – Zdrowe odżywianie

Ulotka: „Pan Pomidorek radzi” Bajkowa Profilaktyka – Zdrowe odżywianie
Ulotka: „Pan Pomidorek radzi” Bajkowa Profilaktyka – Zdrowe odżywianie

Ulotka profilaktyczna kierowana do najmłodszych, której celem jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych. Bohaterem ulotki jest Pan Pomidorek- sympatyczna postać, zachęcając do wspólnej edukacyjnej zabawy, pokazuje, że zdrowe jedzenie jest również smaczne, a jego przyrządzanie może być przyjemnością. Zawarte gry i ćwiczenia stanowią propozycję wspólnego spędzania czasu rodziców z dziećmi, podkreśla rolę rodzica w kształtowaniu zdrowego stylu życia dziecka. 

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Cyberprzemoc nie rani ciała lecz duszę (Młodzież)

Ulotka: Cyberprzemoc nie rani ciała lecz duszę (Młodzież)
Ulotka: Cyberprzemoc nie rani ciała lecz duszę (Młodzież)

Ulotka skierowana jest do dzieci i młodzieży, która korzysta z nowoczesnych form komunikacji społecznej, a która niesie za sobą wiele zagrożeń. Cyberprzemoc to rodzaj przemocy używanej przy wykorzystaniu Internetu i środków komunikacji elektronicznej, polegająca na wyśmiewaniu, zastraszaniu, bądź publikacji kompromitujących materiałów. Ulotka nakierowana jest na profilaktykę cyberprzemocy, odnoszącą się zarówno do świadków, ofiar i sprawców przemocy w sieci. Odbiorcy uzyskują wiedzę na temat sposobów radzenia sobie oraz miejsc i instytucji świadczących pomoc i wspieracie w kryzysie.

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Pedagodzy)

Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Pedagodzy)
Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Pedagodzy)

Ulotka kierowana do pedagogów, osób pracujących z dziećmi i młodzieżą, potencjalnie narażonych na doświadczanie cyberprzemocy. Cyberprzemoc to rodzaj przemocy używanej przy wykorzystaniu Internetu i środków komunikacji elektronicznej, polegająca na wyśmiewaniu, zastraszaniu, bądź publikacji kompromitujących materiałów. Celem ulotki jest uwrażliwienie pedagogów na symptomy doświadczania cyberprzemocy przez dzieci i młodzież oraz poznanie sposobów na profilaktykę i przeciwdziałanie wiktymizacji. Podkreślona zostaje waga rozmowy i obserwacji w diagnozie. Czytelnicy poznają konkretne źródła poszukiwania dodatkowych informacji i sposobów ochrony oraz niesienia pomocy dziecku. 

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Rodzice)

Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Rodzice)
Ulotka: Cyberprzemoc tu kończy się zabawa (Rodzice)

Ulotka kierowana do rodziców młodzieży i dzieci, potencjalnie narażonych na doświadczanie cyberprzemocy. Cyberprzemoc to rodzaj przemocy używanej przy wykorzystaniu Internetu i środków komunikacji elektronicznej, polegająca na wyśmiewaniu, zastraszaniu, bądź publikacji kompromitujących materiałów. Celem ulotki jest uwrażliwienie opiekunów na symptomy doświadczania cyberprzemocy przez dzieci i młodzież oraz poznanie sposobów na profilaktykę i przeciwdziałanie wiktymizacji. Podkreślona zostaje waga rozmowy i obserwacji w diagnozie. Czytelnicy poznają konkretne źródła poszukiwania dodatkowych informacji i sposobów ochrony oraz niesienia pomocy dziecku. 

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Dopalacze to wyroby kolekcjonerskie. Mit! (Pedagodzy)

Ulotka: Dopalacze to wyroby kolekcjonerskie. Mit! (Pedagodzy)
Ulotka: Dopalacze to wyroby kolekcjonerskie. Mit! (Pedagodzy)

Dopalacze w ostatnich miesiącach zbierają w Polsce śmiertelne żniwo. Pomimo akcji profilaktycznych o zasięgu ogólnopolskim, codziennie do szpitali trafia kilkanaście młodych osób w efekcie zatrucia. Przyczyniają się do tego m.in. błędne przekonania wyrosłe na podstawie internetowych for. Dopalacze w przekonaniu wielu osób stanowią bezpieczną alternatywę dla narkotyków mimo iż są to substancje NIELEGALNE.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Dopalacze to wyroby kolekcjonerskie. Mit! (Rodzice)

Ulotka: Dopalacze to wyroby kolekcjonerskie. Mit! (Rodzice)
Ulotka: Dopalacze to wyroby kolekcjonerskie. Mit! (Rodzice)

Dopalacze w ostatnich miesiącach zbierają w Polsce śmiertelne żniwo. Pomimo akcji profilaktycznych o zasięgu ogólnopolskim, codziennie do szpitali trafia kilkanaście młodych osób w efekcie zatrucia. Przyczyniają się do tego m.in. błędne przekonania wyrosłe na podstawie internetowych for. Dopalacze w przekonaniu wielu osób stanowią bezpieczną alternatywę dla narkotyków mmi iż są to substancje NIELEGALNE.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Dopalacze zbierają śmiertelne żniwo (Młodzież)

Ulotka: Dopalacze zbierają śmiertelne żniwo (Młodzież)
Ulotka: Dopalacze zbierają śmiertelne żniwo (Młodzież)

Dopalacze w ostatnich miesiącach zbierają w Polsce śmiertelne żniwo. Pomimo akcji profilaktycznych o zasięgu ogólnopolskim, codziennie do szpitali trafia kilkanaście młodych osób w efekcie zatrucia. Przyczyniają się do tego m.in. błędne przekonania wyrosłe na podstawie internetowych for. Dopalacze w przekonaniu wielu osób stanowią bezpieczną alternatywę dla narkotyków mmi iż są to substancje NIELEGALNE.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: E-papierosy (Dorośli)

Ulotka: E-papierosy (Dorośli)
Ulotka: E-papierosy (Dorośli)

Palenie e-papierosów w dzisiejszych czasach staje się coraz bardziej powszechne, ale pojawia się również coraz więcej badań pokazujących, że może nieść za sobą poważne problemy zdrowotne oraz uzależnienie. Ulotka kierowana jest do osób dorosłych, a jej zadaniem jest przede wszystkim uświadomienie im tego, że wbrew panującej powszechnie opinii, palenie e-papierosów jest dla zdrowia szkodliwe. Ulotka zawiera informacje co znajduje się w e-papierosach, jakie są konsekwencje ich palenia oraz prezentuje fakty i mity na temat palenia elektronicznych papierosów.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: E-papierosy (Uczniowie)

Ulotka: E-papierosy (Uczniowie)
Ulotka: E-papierosy (Uczniowie)

Ulotka adresowana jest do dzieci i młodzieży, a jej głównym celem jest uświadomienie ich o szkodliwości palenia e-papierosów wbrew panującej powszechnie opinii. Młodzież coraz częściej sięga po elektroniczne papierosy, co staje się dużym problemem wymagającym podjęcia skutecznych i stanowczych działań. Niektórzy młodzi ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że e-papierosy nie są bezpieczne i mogą prowadzić do uzależnienia. Po zapoznaniu się z ulotką, czytelnik uzyska informacje dotyczące elektronicznych papierosów – co zawierają, dlaczego są szkodliwe i gdzie można uzyskać pomoc w razie wystąpienia problemów.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Gry hazardowe nie czarują (Pedagodzy)

Ulotka: Gry hazardowe nie czarują (Pedagodzy)
Ulotka: Gry hazardowe nie czarują (Pedagodzy)

Ulotka jest kierowana do pedagogów i osób pracujących z dziećmi i młodzieżą, jej nadrzędnym celem jest profilaktyka uzależnienia od gier hazardowych. Odbiorcy dostają informacje z konkretnymi działaniami mającymi na celu profilaktykę uzależnienia od gier hazardowych i obserwacji sygnałów ostrzegawczych. Prezentuje fakty i mity na temat gier hazardowych oraz informacje na temat miejsc, gdzie można uzyskać wsparcie w sytuacji kryzysowej.

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Hazard dostrzegaj rozmawiaj (Rodzice)

Ulotka: Hazard dostrzegaj rozmawiaj (Rodzice)
Ulotka: Hazard dostrzegaj rozmawiaj (Rodzice)

Ulotka jest kierowana do rodziców i opiekunów, jej nadrzędnym celem jest profilaktyka uzależnienia od gier hazardowych. Odbiorcy dostają informacje z konkretnymi działaniami mającymi na celu profilaktykę uzależnienia od gier hazardowych i obserwacji sygnałów ostrzegawczych. Prezentuje fakty i mity na temat gier hazardowych oraz informacje na temat miejsc, gdzie można uzyskać wsparcie w sytuacji kryzysowej.

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Hejt i mowa nienawiści (Mieszkańcy)

Ulotka: Hejt i mowa nienawiści (Mieszkańcy)
Ulotka: Hejt i mowa nienawiści (Mieszkańcy)

Ulotka skierowana do osób dorosłych ma na celu zwrócenie uwagi na fakt, że problem hejtu
i mowy nienawiści nie dotyczy wyłącznie młodych ludzi. Materiał tłumaczy różnice między hejtem a mową nienawiści, wyjaśnia mechanizm ich używania oraz przedstawia statystyki globalne. Mieszkańcy mają możliwość dowiedzenia się, jakie są skutki doznawania omawianych zjawisk oraz co robić, by bronić siebie i innych. W ulotce znaleźć można dane kontaktowe do specjalistycznych placówek pomocowych

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.

Ulotka: Hejt i mowa nienawiści (Młodzież)

Ulotka: Hejt i mowa nienawiści (Młodzież)
Ulotka: Hejt i mowa nienawiści (Młodzież)

Wraz z rozwojem technologicznym i coraz częstszym korzystaniem z Internetu przez dzieci
i młodzież przybrało na sile zjawisko hejtu i mowy nienawiści. Ulotka kierowana do dzieci
 i młodzieży ma na celu przedstawienie czym są omawiane zjawiska, co je łączy oraz jakie są ich przyczyny i konsekwencje. Materiał przedstawia różnice pomiędzy hejtem a krytyką bazując na konkretnym przykładzie. Młodzi ludzie znajdą w ulotce wskazówki co robić, gdy padną ofiarą hejtu oraz jak reagować, gdy ktoś z ich środowiska ma problem. W ulotce znaleźć można dane kontaktowe do specjalistycznych placówek pomocowych.

Dostępność: na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 1,60 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl